تسنیم
درباره وبلاگ
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 17:22 :: نويسنده : سید محمد حسین

خوب برای متوهم شدن لطفا 30 ثانیه به مرکز تصویر زیر بدون پلک زدن خیره شوید.

بعد از 30 ثانیه اروم به دستی که باهاش موس رو گرفتید نگاه کنید. میبینید چه حس جالبیه؟؟؟؟

 

لطفا نکات زیر رو در نظر بگیرید :

1- دستی که موس رو باهاش گرفتید و نباید به هیچ عنوان تکون بدید.

2- لطفا زیاد این حرکت رو تکرار نکنید. روی بیناییتون تاثیر منفی میذاره و بیناییتون رو برای مدت زمان کوتاه دچار اختلال میکنه.

رد صلاحیت خود را ظلم می‌دانم و آن را از طریق رهبری پیگیری می‌کنم

مشایی گفت: من رد صلاحیت خود را ظلم می‌دانم و حل آن را از طریق مقام معظم رهبری پیگیر خواهم بود.

 

اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که واکنش شما در قبال رد صلاحیت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چیست، گفت: من پیش از این درباره این مسئله صحبت کرده ام. من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق مقام معظم رهبری پیگیر خواهم بود.

 وی افزود: انشالله از این طریق این مشکل حل خواهد شد.

 این کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: البته من خودم هنوز خبر رد صلاحیت خود را نشنیده ام، اما برخی از دوستان به من اطلاع داده اند که تلویزیون اسم من را جزو کاندیداهای تایید صلاحیت شده ذکر نکرده است.

 مشایی درباره اینکه چگونه با مقام معظم رهبری در این‌باره رابزنی حواهید کرد، اظهار داشت: در حال فکر کردن به این مساله هستم و بزودی در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.

 وی در پاسخ به این سئوال که آیا رییس جمهور هم در این باره رایزنی خواهد کرد و یا نه افزود: من به صورت جداگانه و آقای احمدی‌نژاد نیز به صورت جداگانه در این باره با رهبری عزیز رایزنی خواهیم کرد.

(آخ آخ بمیره براش احمدی نژاد چقدرمظلومه)

هجمه سایت دولت به شورای نگهبان پس از رد صلاحیت مشایی
شبکه ایران شب گذشته پس از اعلام احراز صلاحیت شده‌ها، طی گزارشی مدعی شد که شورای نگهبان بر خلاف نظر رهبری عمل کرده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، صبح توس نوشت: سایت شبکه ایران حدود ساعت 21:45، بلافاصله پس از اعلام احراز صلاحیت شده ها، گزارشی را تحت عنوان «اسفندیار رد شد، گوییم یا علی (ع) و ز دیوار می رویم / بهار 92؛ فصل دفاع از ولایت» بر روی خروجی خود قرار داد.

 در متن این گزارش آمده است، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، صلاحیت نامزد عدالتخواهان ایران اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری رد شد.

 بر اساس خبر رسمی اعلام شده شورای نگهبان مانع حضور نماینده یکی از بزرگترین سلایق سیاسی کشور در انتخابات ریاست جمهوری شده است. انتخاباتی که قرار بود با حضور همه سلایق به حماسه ای سیاسی تبدیل شود.

 این شبکه نیز به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرده است و گفته: رهبر عزیز انقلاب در سخنان نوروزی خود حضور همه معتقدان به نظام اسلامی در انتخابات را نه یک حق قابل استفاده که یک تکلیف نامیده بودند. حضرت آیت الله خامنه ای در چند نوبت دیگر نیز بر حضور همه سلایق در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند. بر اساس این رهنمودها به نظر می رسید که تکلیف همگان برای انتخابات 24 خرداد روشن شده باشد. با این وجود شورای نگهبان نشان داد که نظر دیگری دارد!همچنین این شبکه مدعی شده است، بهار 92، فصل ریزش تحجر است. رویش های سیاسی و اجتماعی نیازمند ریزش پیش از خود هستند. اسفندیار به مثابه یک پدیده سیاسی - اجتماعی جدید، حامل فراگفتمانی پر قدرت و ادبیاتی پرنفوذ است. در فصلی که مدعیان دفاع از ولایت در باتلاق تحجر و جهل فرو رفته و ناکارآمدی دوستان نادان در میدان دفاع از ولایت، بیش از همیشه عیان شده است، ولایت فقیه بهترین مدافعان خود را خواهد یافت؛ دوستانی دانا، با گفتمانی شریف و ادبیاتی افتخار آمیز. مردان و زنانی که معتقدند شیرینی ولایت فقیه را باید به اهالی ونک به بالا نیز چشاند، آنان که می توانند مرزبندی های تحمیلی را برچینند و برادری اجتماعی را حاکم کنند، آنان که نگاهشان به فراتر از مرزها خیره شده است و به جای زبان زور، با کلام فطرت آشنایند.

 «به فرموده رهبری عزیز، جمهوری اسلامی حکومت عدالت و تقواست و این دو پایه های مشروعیت این هندسه الهی است. همانطور که اسفندیار گفت: «مملکتی که ولی فقیه دارد، ظلم را برنمی‌تابد و ما از این مسیر، حقمان را خواهیم گرفت»، «ولایت فقیه، بهشت است. درب این بهشت را اگر به رویمان هم بندند، گوییم یا علی (ع) و ز دیوار می رویم!»

 گفتنی است دفتر هماهنگی ستادهای مردمی مشایی درباره نتایج بررسی صلاحیت ها اطلاعیه ای صادر کرد و در این اطلاعیه از رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ایران خواست تا نسبت به رفع تضییقات احتمالی در خصوص رد صلاحیت مشایی اقدام نمایند.

واکنش احمدی‌نژاد به رد صلاحیت مشایی: من مشایی را معرفی کردم و از طریق ایشان[رهبر انقلاب] تا لحظه آخر این موضوع را تعقیب می‌کنم

ریس‌جمهور با اشاره به ردصلاحیت اسفندیار رحیم مشایی از سوی شورای نگهبان با بیان این‌که معتقدم در کشوری که ولایت فقیه وجود دارد، حق مظلوم در این سطح پایمال نمی‌شود و با وجود ایشان، مشکلی پیش نخواهد آمد، گفت:من از طریق ایشان تا لحظه آخر این موضوع را تعقیب می‌کنم.

محموداحمدی‌نژاد در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به مساله انتخابات گفت: بنده آقای مشایی را معرفی کردم و ایشان را می‌شناسم و با شناخت این کار را انجام دادم ایشان فردی صالح و مفید برای کشور هستند و معتقدم که دارای توانمندی هستند. ایشان مظلوم واقع شدند، ولی معتقدم در کشوری که ولایت فقیه وجود دارد حق مظلوم آن هم در این سطح پایمال نمی‌شود.

وی افزود: به نظرم با وجود رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد ومن از طریق ایشان تا لحظه آخر این موضوع را پیگیری و تعقیب می‌کنم و امیدوارم مشکل حل شود و مشکلی نخواهد بود.

وی ادامه داد: از دوستان و عزیزانی که علاقه‌مند هستند به بنده و آقای مشایی، از آنها می‌خواهم که صبور باشند، حوصله کنند با وجود رهبری مشکلی پیش نمی‌آید و ان شاءالله این مشکل حل می‌شود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به لغو سفر خود به اتیوپی و اکوادور گفت: زمانبندی این سفرها قابل تنظیم نبود و در این زمان بندی تجدید نظر می کنیم.

احمدی‌نژاد همچنین در واکنش به اعلام اسامی 8 نفر از نامزدهای احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری تنها لبخند زد.

شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 17:24 :: نويسنده : سید محمد حسین

فصل فصله امتحاناته اینم به افتخار بر و بچه حرفه ای کلاس گذاشتم

شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:27 :: نويسنده : سید محمد حسین

بچه ها نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پنج شنبه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:30 :: نويسنده : سید محمد حسین

بچه شیطون وقتی پدر در حال نماز است

پنج شنبه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:39 :: نويسنده : سید محمد حسین

چهار شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:56 :: نويسنده : سید محمد حسین

درد دل حضرت آقا با امام زمان (عج)

برای دانلود کلیپ تصویری اینجا کلیک کنید

چهار شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:27 :: نويسنده : سید محمد حسین

کلیپ انتقاد شدید قالیباف از هاشمی و گریه افتادن او

 

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 3038
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

وصیت شهدا

ساعت فلش مذهبی